Bestellen, verzenden en retourneren

Bestelling

Bestellen gaat via de webshop, tenzij anders is afgesproken.
De bestelling wordt actief zodra de betaling is ontvangen. Je krijgt een bevestigingsmail van je bestelling. Deze kan ook in de ongewenste post terecht komen.

 

Betalingen.

Via Mollie bieden wij diverse volledig beveiligde betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Credit Card (Visa, Mastercard)
  • PayPal
  • Bancontact
  • Bankoverdracht
  • Apple Pay

 

Levertijd

Veel producten worden handgemaakt en wat met aandacht gemaakt wordt, heeft tijd nodig. De gemiddelde levertijd van de producten is 2-4 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de voorraad. Hierdoor kan de levertijd per product verschillen.

Producten op voorraad worden meestal binnen 1 a 2 werkdagen verzonden.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden, nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen, daar waar ik afhankelijk ben van de post.

 

Verzenden

Verzendkosten Nederland
Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL de verzendkosten hiervoor zijn:

  • Brievenbuspakketje incl. Track & Trace = €3,95
  • Pakketpost incl. Track & Trace = €5,95

Bestel je meer dan €70,- dan neemt Droogbloemenbox de verzendkosten (voor 1 pakket) voor haar rekening (binnen Nederland). 

Ophalen

Natuurlijk kun je jouw bestelling ook gratis ophalen in Haarlem. Je krijgt dan een mail als je bestelling is afgerond. Vanaf dat moment kun je mailen, bellen of appen wanneer je het op wilt komen halen. In overleg stemmen we het ophaalmoment af.

 

Verzendkosten België
De verzendkosten voor verzending naar België bedragen € 9,25. Alle pakketjes worden verzonden via Post NL. Verzendkosten worden automatisch berekend door de website.

 

Droogbloemenbox is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tenzij dat de Track & Trace geen bezorgstatus aangeeft. In het laatste geval raad ik je binnen 48 uur contact met mij op te nemen. 

 

retourneren 

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat je de bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere geldige reden waarom je de bestelling niet wilt hebben. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Neem hiervoor altijd eerst contact op met mij via de mail.

Vermeld daarbij de volgende gegevens:

Datum:
Besteld op:
Bestelnummer:
Ontvangen op:

Ik wil de volgende producten retourneren en herroep mij op het herroepingsrecht:

Jouw naam, adresgegevens en telefoonnummer.

 

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar Droogbloemenbox zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar mij toe worden gestuurd.

Om gebruik te maken van dit recht dien je contact met mij op te nemen via info@droogbloemenbox.nl.

 

Lever het pakket af bij een Post NL servicepunt en bewaar je verzendbewijs goed. Zoekgeraakte zendingen worden alleen op vertoon van dit bewijs vergoed. Na ontvangst, controle en goedkeuring van je retour ontvang je het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 14 dagen terug op je rekening. Artikelen kunnen niet worden geruild. Je zult in dat geval je artikel retour moet sturen en het gewenste artikel opnieuw bestellen.

 

Lever het retourpakket af bij een Post NL servicepunt en bewaar je verzendbewijs goed. Zoekgeraakte zendingen worden alleen op vertoon van dit bewijs vergoed. Na ontvangst, controle en goedkeuring van je retour ontvang je het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 14 dagen terug op je rekening. Artikelen kunnen niet worden geruild. Je zult in dat geval je artikel retour moet sturen en het gewenste artikel opnieuw bestellen.

 

Gebrek
Droogbloemenbox controleert alle artikelen voordat ze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat er een artikel een gebrek bevat. Heb je een gebrek ontdekt? Neem dan binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling contact met mij op middels via de mail. Bij beschadiging geldt dat er altijd wordt gevraagd om een duidelijke foto te mailen van het beschadigde product. 

Let op! Gepersonaliseerde items kunnen niet worden geretourneerd. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

 
Voor onze volledige algemene voorwaarden klik hier